Idag så hatar jag Elevrådet och är extremt sjuk!

Alltså sjuk, fysiskt! Sjuk, mentalt sätt, är jag ju alltid.

Elevrådet offentligt förnedrade mig och min goda vän, Mahlin, idag! Men det är lugnt.(ge gärna lite symmpatiska kommentarer, det matar mitt ego)


Snälla inga nasty komments, tack!
(jag vet att huvudbonaden jag har inte tillhör mig egentligen. Copyright Viky!)

Jag var också och kollade på en gitarr som jag ska gifta mig med snarast ^*^.


En kopia av Johnny Cash's gitarr ochden har hans signatur på sig.
Den kostar endast 44.000 kr<3.

Plus jag är sjuk. Min näsa smärtar, min hals är svullen, jag har svårt att andas, min skalle är dubbelt så stor som vanligt. Men det är lugnt. PLUS jag har prov imorgon.. men det är lugnt!

Kommentarer
Postat av: viki

hur kmr d sig att du har min shali-sjal hmmm! you have some äxPljning tå dåå:O!

2008-10-01 @ 21:26:21
URL: http://chockamiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback